Her er en liste over alle mine indlæg omkring rejser.

• (0)

Hej! Mit navn er Antonio – også kendt som ‘A’. Jeg er Saras søde kæreste, fotograf, kameraassistent og blogindlægs-retskriver. Jeg er lige kort blevet ansat til at beskrive vores oplevelse af at leje en bil i USA, og give jer tips om, hvad man skal have styrt på, når tiden er inde til I selv skal afsted. Jeg vil oftest beskrive om de erfaringer, som vi fik på denne her rejse, men jeg vil også komme med generelle tips, jeg har erfaret fra andre ferier. Du kan også læse, hvad vores tur til USA kostede (inkl. lejebil) her. Vores rute og bil … Læs mere…

Det er faktisk ikke så galt igen. Ja, det er mange penge, men vi blev overrasket over, hvor ‘billigt’ det trods alt kunne gøres. I var en del, som spurgte: hvad koster en rejse til USA? I spurgte, hvor meget man skulle budgettere med på en roadtrip. I spurgte også om der var steder, hvor man kunne spare penge. Det kan man uden tvivl. I vil helt sikkert også kunne spare noget ift., hvad vi har givet. Indlægget blev lidt langt, men jeg har forsøgt at gøre det så detaljeret som muligt. Jeg har inddelt indlægget i hhv. Flybilletter, overnatning, … Læs mere…

A og jeg brugte hele sommerferien i USA, og I var flere der efterspurgte forskellige indlæg, da vi var afsted. Jeg spurgte derfor også for en uges tid siden på Instagram efter, hvilke indlæg I ønskede at læse fra USA. Flere af jer skrev ‘alt’ eller ‘hele turen’. Det bliiiiiver nok lidt for mange indlæg, men jeg vil meget gerne lave nogle USA-indlæg. Ellers nævnte I: gode hoteller, madsteder, shoppingsteder, guides til San Francisco, Seattle og nationalparkerne. Særlig madstederne, San Francisco og nationalparkerne var en del af jer interesseret i. Jeg tænker, at jeg laver et samlet nationalpark indlæg – vi … Læs mere…

• (2)

Vi har været afsted i lidt over to uger nu, og vi har allerede oplevet en masse. En oplevelse, som jeg havde set særlig frem til, og som altid har stået på min bucket list (okay min voksne bucket list) var: Yellowstone. Jeg har altid været enormt fascineret af naturen både landskaberne og dyrene, som er at finde der. Det er formentlig noget, som jeg har særlig har lært fra min far. Jeg er opvokset med, at man skulle værdsætte naturen, og vi har altid ‘dyrket’ at se naturoplevelser, når vi har været på ferie. Om det var i Danmark, Prag … Læs mere…

Til de af jer, som følger med henne på Insta-story, ved I allerede, at vores tur til USA ikke gik helt problemfrit. Vi fløj fra Hamborg lufthavn, da det var en del billigere, og vi tog til Hamborg lufthavn med et tog fra Nyborg station. Først gik turen helt problemfrit. Jeg fik sovet lidt, A så en masse Formel 1 – alt var fint. Men på et tidspunkt, havde vi holdt stille i cirka 40 minutter, og selvom vi var i meget god tid, så blev vi begge lidt nervøse. Mest af alt fordi der ingenting blev sagt over højtalerne. Vi … Læs mere…

• (2)

Jeg afleverede i går min anden eksamensopgave sammen med søde Rikke, og nu er der kun én tilbage, og så er semesteret slut. Jeg har den næste uges tid en miniferie, og det har jeg ikke prøvet før midt i eksamensperioden, men hold nu op, hvor er det tiltrængt. Både Rikke og jeg har drømt om eksaminer de sidste mange dage. I ved drømt som i, at man er vågnet i total panik: “Har vi husket det her?”, “Har vi fået rettet det her?”.. Altså for søren eksaminer er ikke en rar ting for ens helbred. Man får for lidt … Læs mere…

Kategorier: Rejse Sara
  • (10)

Jeg spurgte for efterhånden to måneder siden efter USA tips fra mine søde følgere på Instagram. Man kan sikkert sige meget dårligt om de sociale medier, og meget af det er uden tvivl også berettiget. Men der er altså også gode ting ved de sociale medier, såsom man kan spørge folk om tips og det så bare vælter ind fra bekendte og fremmede med gode tips til USA. Så tak til jer ! Det varmer mit hjerte, at folk er så søde og hjælpsomme – også selvom man ikke kender hinanden. Jeg har kunne fornemme, at flere af jer, særligt … Læs mere…

Kategorier: Rejse Tips
  • (2)

Hvis I fulgte med, da jeg havde takeover ved @fynskeinfluencers, så ved I, at A og jeg planlægger en større rejse til sommer. Vi skal nemlig til USA, og vi kunne virkelig godt bruge jeres hjælp ! Vi ved, at vi gerne vil til det vestlige USA, og vi har også nogle ting, som vi rigtig gerne vil se fx Yosemite, San Fransisco, Yellowstone. A vil rigtig gerne se Vancouver (Canada), så vi håber på at kunne få det hele passet sammen. Vi planlægger at være afsted i cirka 1 måneds tid +/- et par dage. Men vi kunne virkelig … Læs mere…

Kategorier: Rejse

Nu, hvor vejret er lidt gråt og trist, og min dag primært består af lektielæsning – så drømmer jeg mig væk til et varmere og mere solrigt sted.  Jeg ser tilbage på vores sommerferie, som resulterede i en endagstur til Venedig. I den forbindelse tænkte jeg, at jeg ville give en lille Venedig-guide. Inden vi smuttede til Kroatien, havde jeg, som jeg altid gør, når jeg skal på ferie, søgt lidt rundt på nettet. I ved bare den sædvanlige med: “Hvad skal man lave, når man er i Kroatien / Riejka?” Det resulterede i et foreslag om, at man kunne … Læs mere…

• (0)

Et absolut must-see, når man er i Kroatien. Da A og jeg var i Kroatien, skulle vi selvfølgelig besøge en af deres nationalparker. De har virkelig ry for at være fantastisk smukke, og efter at have besøgt nationalparken forstår jeg godt, hvorfor de har dét ry. Vi besøgte Plitvice Lakes National Park, og parken er fantastisk smuk – scroll billederne igennem, og du vil formentlig kun være enig! Det er altid svært at fange sådan en oplevelse på kamera, da det er hele oplevelsen, som gør det smukt og unikt, men jeg vil virkelig kun anbefale jer at besøge parken. … Læs mere…